Rozkład dnia
6.30 - 8.10 - Schodzenie się dzieci. Zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb dziecka, swobodne, inspirowane przez nauczyciela. Zabawy i ćwiczenia ruchowe. Kontakty indywidualne - rozmowy, obserwacja (diagnozowanie) zachowań i umiejętności dzieci.
8.10 - 8.30 - Ćwiczenia poranne, czynności samoobsługowe, higieniczne, porządkowe, dyżury - przygotowanie do śniadania.
8.30 - 9:00 - Śniadanie i realizacja zadań programowych w tym zakresie.
9.00 - 11.10 - Zabawy integrujące grupę. Działania realizowane w ramach kompetencji kluczowych: porozumiewanie się w języku ojczystym; porozumiewanie się w językach obcych (j. angielski); kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo -techniczne; kompetencje informatyczne; umiejętność uczenia się; kompetencje społeczne i obywatelskie; inicjatywność i przedsiębiorczość; świadomość i ekspresja kulturalna. Zabawy/działania wynikające z realizacji Planu Daltońskiego, własnej aktywności i potrzeb dziecka. Aktywność zbiorowa, w grupach, indywidualna – inspirowana przez nauczyciela (w budynku i poza nim – edukacja outdoorowa). Działania diagnostyczno - prognostyczne oraz terapeutyczno - kompensacyjne z dziećmi o SPE.
11.10 - 11.30 - Czynności samoobsługowe, higieniczne, porządkowe, dyżury - przygotowanie do obiadu.
11.30 - 12.00 - Obiad i realizacja zadań programowych w tym zakresie.
12.00 - 13.10 - Zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb dziecka (w budynku i poza nim): spacery, zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze. Praca terapeutyczno-kompensacyjna z dziećmi o SPE. Głośne czytanie literatury dziecięcej. Zabawy/działania wynikające z realizacji Planu Daltońskiego. Odpoczynek/relaksacja/wizualizacja.
13.30 - 14.00 - Czynności samoobsługowe, higieniczne, porządkowe, dyżury - przygotowanie do podwieczorku.
14.00 - 14.30 - Podwieczorek i realizacja zadań programowych w tym zakresie.
14.00 - 17.30 - Zabawy wynikające z własnej aktywności i potrzeb dziecka (w budynku i w terenie). Zabawy/działania wynikające z realizacji Planu Daltońskiego. Praca indywidualna: rozwijanie specyficznych właściwości psychofizycznych, cech, uzdolnień i skłonności oraz kompensacyjno-terapeutyczna prowadzona przez specjalistów i wychowawców. Edukacja dwujęzyczna. Ponadto: zajęcia dodatkowe finansowane przez Miasto zgodnie z harmonogramem przyjętym na dany rok szkolny. Głośne czytanie literatury dziecięcej. Zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci. Rozchodzenie się dzieci.