KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Projekt "Pogoda i siły natury"

Realizując projekt o pogodzie poznaliśmy jej najlepsze aspekty jak i te, które niosą zagrożenie. Przeprowadzając kilka eksperymentów próbowaliśmy zrozumieć skąd się biorą chmury i deszcz. Dowiedzieliśmy się również co to są kwaśne deszcze. Codziennie obserwowaliśmy pogodę, notując to co się dzieje za oknem i próbowaliśmy odczytywać temperaturę. W naszym kąciku badawczym pojawiło się kilka ciekawych przedmiotów tj. termometr czy własnoręcznie zrobiony wiatromierz. Oglądając wywiad z ekspertem poznaliśmy możliwości wykorzystania wiatru a następnie wykonaliśmy wiatraki, wiatromierze i inne zabawki. Dzięki technologii zobaczyliśmy też jak powstaje śnieg i jak wyglądają płatki śniegu. Bardzo zabawne okazało się odgrywanie roli prezenterów pogody. Trzeba było wykazać się umiejętnością odczytywania piktogramów i orientacją na mapie naszego kraju. Zdobyte informacje i zadania zgromadziliśmy w lapbookach.